سوالات پرتکرار در تکنیک ای اف تی

  • میشه موقع انجام ضربات در تکنیک ای اف تی، عبارت تاکیدی بگم ؟

اتفاقا خیلی هم عالیه –تکرار عبارت تاکیدی همراه با انجام ضربات، کمک میکنه احساسات خوب تو وجود شما بیشتر بشه و سریعتر نتیجه میگیرید.

  • خیلی وقته دارم از تکنیک ای اف تی برای حل مشکلم استفاده میکنم اما اصلا نتیجه نگرفتم ؟

امکان نداره شما از تکنیک ای اف تی استفاده کنید و نتیجه نگیرید، اما اگه استفاده کردید و نتیجه نگرفتید بدونید که:

  • ریشه مسیله و مشکل رو نتونستید پیدا و پاکسازی کنید.
  • مسیله شما جنبه های زیادی داره و شما همه اون جنبه ها رو نتونستید پیدا و پاکسازی نکردید.

  • چطوری مطمئن بشم که مشکلی که روش ای اف تی انجام میدم کاملا پاکسازی شده ؟

اگه هیچ فکر منفی در خصوص مسیله  ای که روش کار میکنید به ذهنتون خطور نکرد و ذهنتون کاملا مثبت شده، مطمئن باشید که اون مشکل کاملا پاکسازی شده و دیر یا زود تو دنیای بیرون براتون اتفاق می افته .

  • آیا تکنیک ای اف تی برای من که بهش باور ندارم هم جواب میده ؟

شما چه باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید تکنیک ای اف تی برای شما کار میکنه و مشکلاتتون رو حل میکنه. چون در این تکنیک ما به کمک انگشتان دست ضرباتی آروم و ملایم بر روی نقاطی از (کانال های انرژی) وارد میکنیم و این ضربات کار خودشون رو میکنن. پس بدون هیچ نگرانی از این تکنیک استفاده کنید و نتایجش رو ببینید.

  • آیا از تکنیک ای اف تی برای حل مشکلات جسمی هم میشه استفاده کرد ؟

شما از تکنیک ای اف تی برای حل هر مسیله و موضوعی که بخواید میتونید استفاده کنید. تنها موضوعی که وجود داره اینه که در خصوص مشکلات جسمی باید در نظر داشته باشید که استفاده از این تکنیک باعث نمیشه که شما از مراجعه به پزشک بی نیاز بشید و بهتره از این تکنیک در کنار کارهای پزشکی استفاده کنید. چون کمک میکنه موانع زودتر برطرف بشه و شما تو کارهای پزشکیتون سریعتر به نتیجه برسید یا با پزشک های حاذق تری روبه بشید.

همچنین در نظر داشته باشید که حل مسایل و مشکلات جسمی به زمان بیشتری نیاز داره و باید صبور باشید و ناامید نشید .

  • آیا بچه ها هم میتونن از این تکنیک استفاده کنن؟

استفاده از این تکنیک هیچ محدودیت سنی نداره و بچه ها هم میتونن از این تکنیک استفاده کنند، اما بهتره همراه با بازی باشه که بچه ها اذیت نشن. همچنین شما خودتون میتونید به نیابت از بچه ها برای رفع مسیله و مشکلات آنها از این تکنیک استفاده کنید.

  • آیا میتونم به جای پارتنرم از تکنیک ای اف تی استفاده کنم تا منو دوست داشته باشه و بیاد سمت من؟

اگه میخواید جای یک فرد دیگه از این تکنیک استفاده کنید باید حتما ازش اجازه بگیرید و بدون اجازه حق استفاده از این تکنیک برای دیگری ندارید، پس اگه پارتنرتون اجازه بده میتونید استفاده کنید.

  • هر وقت میخوام از تکنیک ای اف تی استفاده کنم ی کاری پیش میاد و نمیشه، چرا اینطوری میشه؟

این موضوع کاملا طبیعیه و بهش مقاومت ذهن گفته میشه و اگه ذهن در برابر کارهای جدید مقاومت نداشت نسل بشر تا حالا منقرض میشد. دلیلش هم اینه که کار جدید با دایره امنی که ما توش قرار داریم کاملا مغایرت داره و از اونجایی که ذهن خبر نداره که این کار جدید به نفع ماست و قراره به ما خیر برسونه مقاومت میکنه. یکی از بهترین کارها اینه که ساعت کوک کنید و تا ساعت زنگ خورد حتی شده برای 5 دقیقه تپینگ( ای اف تی) انجام بدید. اینطوری ذهن کم کم متوجه میشه که این کار برای شما ضرری نداره و مقاومتش شکسته میشه.

  • من با تکنیک ای اف تی آشنایی ندارم کجا میتونم یاد بگیریم؟

در دوره رهایی از مشکلات با تکنیک ای اف تی با 0 تا 100 این تکنیک اشنا میشید و میتونید با شرکت در این دوره و بهره گیری از پشتیبانی هایی که براتون در نظر گرفته شده به یک کاربر حرفه ای تبدیل بشید. برای شرکت در دوره میتونید از طریق سایت(fatemehshafiei.com) و برای دریافت اطلاعات تکمیلی میتونید به پیج ما در اینستاگرام به آدرس eft.khorshidi ویا شماره 09360615176 در واتساپ اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *