ای اف تی و جذب عشق

تکنیک ای اف تی یا شفا بخشی ذهن کاربردهای بسیار فراوانی دارد. و هیچ گونه محدودیتی به لحاظ کاربرد نمیتوان برای آن قائل شد. و از جمله کاربردهای این تکنیک سریع و قدرتمند میتوان به جذب عشق اشاره کرد.

جذب عشق موضوعی که ذهن همگان را به خود مشغول کرده و شما نمی­توانید شخصی را پیدا کنید که خواستار جذب عشق و داشتن رابطه سراسر عشق و آرامش نباشد . و همین امر ما را بر ان داشت تا مقاله ای در این خصوص به نگارش در آوریم.

حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چگونه به کمک تکنیک ای اف تی، عشق جذب کنیم؟

برای اینکه بتوانید عشق جذب کنید. ابتدا باید خودتان عشق شوید. و برای اینکه خودتان تبدیل به عشق شوید باید روی عزت نفس خود کار کنید.

بالا رفتن عزت نفس سبب میشود. که  شما احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید، خودتان را دوست داشته باشید، با خودتان با احترام رفتار کنید، به خودتان توجه کنید، منتظر تشویق و تائید دیگران نباشید و …

امکان ندارد که خودتان تبدیل به عشق شوید. یا عزت نفس بالایی داشته باشید و شخصی را به سمت خود جذب کنید که عاشق شما نباشد. برای بالا بردن عزت نفس در ابتدا باید عواملی که سبب تخریب عزت نفس در شما شده است را شناسایی کنید .

که در ادامه به چند نمونه باور غلط در این خصوص اشاره می کنیم:

  1. من به اندازه کافی دوست داشتنی نیستم.
  2. من ارزشمند نیستم .
  3. من لیاقت رسیدن به خواسته هام رو ندارم.
  4. من به اندازه کافی جذاب نیستم.

 

افکاری از این قبیل سبب میشوند هیچ گاه نتوانید عشق و رابطه عاشقانه ای که دوست دارید را جذب کنید. و به عبارتی داغ داشتن چنین رابطه ای برای همیشه روی دلتون میمونه و یا حتی ممکن است با فردی که حقیقتا عاشق شماست. و عشق زیادی نثار شما میکند وارد رابطه شوید اما شک، دودلی و ناباوری ناشی از این افکار سبب میشود. که رابطه عاشقانه خود را از دست بدهید و روزها و سال ها در فراغ آن بسوزید.

نکته بسیار مهم این است 

که شما با فکر کردن به مسائل و مشکلاتی که از سر گذرانده اید نمی توانید آنها را حل کنید. و اگر خواهان برطرف کردن آنها هستید باید عوامل پدید اورنده آن را شناسایی و رفع نمائید. پس از شناسایی  عواملی که سبب تخریب عزت نفس شما شده اند می توانید به کمک تکنیک ای اف تی آنها را خنثی و یک بار برای همیشه از دستشان رها شوید.

 با خنثی کردن هر یک از باورهای غلط، شما احساس بهتری نسبت به خودتان و توانمندی هایتان پیدا میکنید و عزت نفس شما ارتقا میابد و در نهایت عاشق خودتان خواهید شد.

دوره های مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *