ای اف تی و درمان افسردگی

آیا میتوان از تکنیک ای اف تی برای درمان افسردگی استفاده کرد؟

برای استفاده از این تکنیک قوی و فوق العاده  در ابتدا باید بدانیم افسردگی چیست و چه اثراتی بر زندگی ما میگذارد؟

چنانچه افسردگی درمان نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

در این مقاله قصد داریم به تمام سوالاتی که در بالا مطرح شده و توسط شما عزیزان پرسیده میشود، پاسخ دهیم.

افسردگی چیست؟

غمگین بودن طولانی مدت به گونه ای که شخص علاقه ای به انجام هیچ کاری ندارد، حتی کارهایی که قبلا آنها را دوست میداشت.  افرادی که دچار افسردگی میشوند تمرکز خود را به شدت از دست میدهند و خستگی بیش از حد بدون اینکه کار سنگینی انجام داده باشند از مهمترین علائم افراد افسرده به شمار میرود.

وجود چنین حالت هایی سبب میشود فرد دچار احساسات منفی زیادی گردد و در نتیجه، احساسات منفی رفتار و اعمال فرد افسرده را تغییر میدهد و به همین دلیل شما به آسانی میتوانید فرد افسرده را از فراد عادی شناسایی کنید.

نکته حائز اهمیت در خصوص افسردگی این است که درمان آن زمانبر میباشد و یک سرماخوردگی ساده نیست که با مراقبت های کوتاه مدت برطرف شود.

اگاه بودن به این مسئله سبب میشود در روند درمان افسردگی صبورتر باشید و انتظار معجزه در بازه زمانی کوتاه مدت را نداشته باشید و اگر چنین باشد قطع به یقین میتوانید افسردگی را درمان کنید. هر چه زودتر به درمان افسردگی بپردازیم زودتر میتوانیم سلامتی خود را بازیابیم و از بودن در کنار عزیزانمان لذت ببریم.

برای درمان افسردگی به کمک ای اف تی در ابتدا باید علائم و نشانه های آن را شناسایی کنیم، اگر چه نشانه های افسردگی از فردی به فرد دیگر متفاوت میباشد،

اما از مهمترین نشانه های افسردگی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. احساس ناامیدی
  2. احساس غم و ناراحتی
  3. زود رنج بودن و بیزاری از خود
  4. کم‌خوابی یا زیاد خوابیدن
  5. احساس خستگی مفرط
  6. احساس اضطراب و بی‌قراری
  7. احساس گناه یا عذاب وجدان
  8. حس سرزنش
  9. فکر کردن به مرگ و خودکشی

بررسی مهمترین نشانه های افسردگی حاکی از آن است که شخص افسرده دارای میزان بالایی از احساسات منفی است و برای اینکه شخص افسرده بتواند به زندگی عادی خود برگردد باید از دست احساسات منفی رها شود.

یکی از مهمترین تکنیک ها برای رهایی از احساسات منفی، تکنیک ای اف تی است و شما با آموزش درست و اصولی این تکنیک سریع و قدرتمند میتوانید یک بار برای همیشه از دست این مسیله و مشکل رها شوید.

رهایی از احساسات منفی در این تکنیک فوق العاده همراه با بیرون ریزی هایی میباشد که شخص در حین استفاده از این تکنیک به آن دچار میشود و بیرون ریزی در اشخاص مختلف کاملا متفاوت است.

برای درمان افسردگی به کمک ای اف تی و مدیریت بیرون ریزی ها، به دلیل بالا بودن حجم احساسات منفی شخص افسرده باید از دوره کوچینگ شخصی استفاده نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به تب دوره های در حال برگزاری مراجعه فرمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره با شماره زیر در تماس باشید

0919-533-8737

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *