درمان مشکلات جسمی به کمک ای اف تی

آیا تکنیک ای اف تی برای درمان دردهای جسمی کاربرد دارد ؟

تکنیک ای اف تی ترکیبی از علوم طب سوزنی و روانکاوی است، اما در ای اف تی به جای سوزن از انگشتان دست استفاده میکند. پنج هزار سال پیش، طب سوزنی چین سیستم پیچیده جریان های انرژی در بدن را کشف کرد و عقیده دارد انرژی در تمام سیستم های بدن جریان دارد که با تعادل سیستم یین yin و یانگ yang موجب بهبودی و سلامتی بدن میگردد.

جریان انرژی درست همانند جریان خون در بدن نقش بسیار مهمی در سلامتی جسمی ایفا میکند. بدون شک احساسات ناخوشايند در طولانی مدت موجبات بيماري هاي جسمي را فراهم میآورند، در نتیجه خنثی کردن احساسات ناخوشایند بهبود علائم جسمی را در پی خواهد داشت.

آقای گری کریک در کتاب راهنمای ای اف تی(آسودگی روح و جسم) میگوید: من اي اف تي را بر روي هر ناراحتي جسمي كه ببينم بكار مي برم و همواره از نتايج آن شگفت زده مي شوم. درصد موفقيتم صد نيست.

( آيا كسي هست كه بتواند صد در صد موفق باشد ؟) ولي اي اف تي اغلب، در جايي كه هيچ روش ديگري كارايي ندارد، آسودگي حيرت انگيزي بدست مي دهد.

تنها نکته قابل توجه در هنگام استفاده از ای اف تی برای رهایی از دردهای جسمانی، تحت هیچ شرایطی نباید از ادامه درمان های پزشکی خود دست بکشید.

بلکه در کنار درمان های پزشکی میتوانید از این تکنیک نیز استفاده کرده و به روند درمان خود سرعت ببخشید.

تجربه شخصی من در این حوزه نشان میدهد، استفاده از این تکنیک برای آسودگی از دردهای جسمانی نه تنها بی تاثیر نیست بلکه شگفتی و حیرت شما را نیز به دنبال خواهد داشت.

دردهای جسمانی زیادی را دیده ام که تنها با چند دور تپینگ انجام دادن به طور کامل رفع شده اند و بعداز گذشت ماه ها و سال ها بازنگشته اند.

دردهای جسمانی زیادی را دیده ام که نشانی از احساسات ناخوشایند گیر افتاده در کانال های انرژی با خود به همراه داشتند و به محض شناسایی احساسات منفی و خنی کردن آنها درد به یکباره برطرف گردید.

نتایج در استفاده از تکنیک ای اف تی بر روی دردهای جسمانی به دو صورت مشهود است :

اول: استفاده از تکنیک بر روی درد جسمی باعث درمان آن خواهد شد و درد برای همیشه ناپدید میشود.

دوم: استفاده از تکنیک سبب میشود تا به مسیرهایی هدایت شوید که دردهای جسمی شما در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل ممکن درمان شود.

ای اف تی، تکنیکی بسیار ساده میباشد؛ اما به دست آوردن مهارت در آن نیاز به آموزش های درست و اصولی دارد که با شرکت در دوره های رهایی از مشکلات با ای اف تی و کوچینگ شخصی میتوانید به این مهارت دست پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره با شماره زیر در تماس باشید

0919-533-8737

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *