رفع تنبلی با ای اف تی 

هیچ میدونستی که تنبلی یا همون عدم تمایل به انجام فعالیت های بدنی هم یک نوع بیماری محسوب میشه.

یکی از مهمترین ویژگی های افراد تنبل اینه که از زیر بار مسولیت شونه خالی میکنن و خودشون رو به خاطر عدم انجام کارها توجیه میکنند و خبر ندارن که با این توجیه کردن ها دارن به تنبلی شون انرژی میدن و هر روز که میگذره غلبه بر تنبلی براشون سخت تر و سخت تر میشه.

یکی از مهمترین توصیه ها برای افراد تنبل داشتن اقدام سریع و عزم و اراده جدی برای پرهیز از تنبلی و حرف مشترک تمام  ادم های تنبل ها اینه که ما هم دوست دارم اراده قوی داشته باشیم،

ما هم دلمون میخواد سریع اقدام کنیم و بارها و بارها تصمیم گرفتیم به این تنبلی تو وجودمون غلبه کنیم اما تا تصمیم به انجام کاری میگیریم ی چیزی توی وجودمون هست که اجازه نمیده و مانع انجام اون کار میشه.

میدونید جالبش چیه اینکه ما برای شما هیچ توصیه ای نداریم چون میدونیم گوشتون پر شده از این توصیه ها و خودتون بیشتر از هر کس دیگه ای دوست دارید به این تنبلی که تو وجودتون لونه کرده غلبه کنید، اما بهتون پیشنهاد میکنیم به کمک تکنیک ای اف تی روی مسئله تنبلی تون کار کنید و این تکنیک بهتون کمک میکنه به علت اصلی و ریشه تنبلی تو وجودتون پی ببرید و یکبار برای همیشه از شرش خلاص بشید.

ما در تکنیک ای اف تی که ترکیبی از علوم قدرتمند روانکاوی و طب سوزنیه، در نقاط خاصی از بدن که روی کانال های انرژی واقع شدن ضربات اروم و ملایمی وارد میکنیم و در مورد مسئله و مشکلی که دوست داریم حل کنیم با خودمون یا مربی یا کسی که میتونه به ما کمک کنه صحبت میکنیم.

انجام همزمان ضربات و صحبت کردن در این خصوص باعث خنثی شدن احساسات منفی داخل مسیله و مشکل میشه و وقتی که بار احساسی مسئله کاملا خنثی بشه ، اونوقت مسیله و مشکل ما در دنیای بیرون هم حل میشه. همچنین شما به کمک این تکنیک متوجه میشید که علت عدم انجام کارها توسط شما تنبلیه یا عوامل دیگه ای مثل افسردگی ، ناراحتی های روحی و روانی  و غیره است که دونستن این مسئله هم بهتون کمک میکنه تا از پس حل این مسئله بهتر بر بیاید.

حالا میخوایم با همدیگه روی مسئله تنبلی ای اف تی کنیم ، شما هم میتونید با من همراه بشید و برای اطلاعات بیشتر در خصوص این تکنیک فوق العاده به پیج ما در اینستاگرام به ادرس KHORSHIDI.EFT مراجعه کنید.

روی نقطه کاراته ضربه میزنیم :

  • با وجود اینکه باورم نسبت به خودم اینه که من ادم تنبلی هستم و از پس انجام هیچ کاری بر نمیام اما خودم رو دوست دارم و می پذریم.
  • با وجود اینکه برای انجام هر کاری تنبلی میکنم و از زیر انجام اون کار در میرم اما خودم رو دوست دارم و دلم میخواد به این تنبلی غلبه کنم.
  • با وجود اینکه همه به من به چشم یک ادم تنبل نگاه میکنن و این مسئله منو خیلی ازار میده اما خودم رو می پذریم.

فرق سر: من ادم تنبلی هستم

ابتدای ابرو: من خیلی خیلی تنبل هستم

انتهای ابرو: از پس انجام هیچ کاری بر نمیام

 زیر چشم: هیچ کاری رو نمیتونم انجام بدم

زیر بینی: همین باعث شده که مسئولیت قبول نکنم

زیر لب: و زیر بار انجام هیچ کاری نرم

ترقوه: چون خودم رو میشناسم

زیر بغل:  هیچ کاری نمیتونم انجام بدم

فرق سر: نمیدونم چرا انقدر تنبل تشریف دارم

ابتدای ابرو:  نمیدونم تا کی میخوام به این تنبلی ام ادامه بدم

انتهای ابرو: اصلا نمیدونم داستان تنبلی من تموم شدنی هست یا نه

 زیر چشم: اگه نتونم بهش غلبه کنم چی

زیر بینی: اگه همیشه این شکلی بمونه چی

زیر لب: حس خیلی بدی به خودم دارم

ترقوه: از نگاه های بقیه نست به خودم خسته شدم

زیر بغل: بدم میاد که هی بهم میگن چقدر تنبلی تو

فرق سر: خسته نشدی از تنبلی

ابتدای ابرو: خودمم میدونم که تنبل ام

انتهای ابرو: اما نمیتونم کاریش کنم

 زیر چشم: خوب چیکار کنم

زیر بینی: من که خودم نخواستم تنبل باشم

زیر لب: یعنی میشه حلش کنم

ترقوه: یعنی میشه دیگه تنبل نباشم

زیر بغل:  اگه بشه چی میشه

در ادامه خاطرات، احساسات و هر چیزی دیگه ای که خاطرتون اومد تو دفترپاکسازیتون یادداشت کنید و به کمک تکنیک ای اف تی روش کار کنید تا ریشه و علت تنبلی تون رو پیدا و حل کنید.

برای شرکت در دوره های ای اف تی و کوچینگ شخصی میتونید به شماره 09360615176 در واتساپ پیام بدید یا به پیج ما در اینستاگرام به ادرس KHORSHIDI.EFT مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *