فراموشی خاطره های بد با ای اف تی

همه ما بدون شک توی زندگی مون لحظاتی پر از شادی و شادمانی و لحظاتی پر از غم و اندوه رو تجربه کردیم، لحظاتی که مملو از شادی بودن با عنوان خاطره های خوش و لحظاتی که پر از اندوه بودن رو با عنوان خاطره های بد به یاد داریم، که تو این مقاله می خوایم در مورد خاطرات بد و نحوه رهایی از اونها صحبت کنیم.

حالا چرا باید هایی از دست خاطره های بد رها بشیم؟  چون اگه از دست خاطره های بد خودمون رو خلاص نکنیم به مرور زمان این خاطره های بد تمام ذهنمون رو پر میکنه و به مرور زمان تمام وجودمون پر از غم و اندوه و ناراحتی میشه و در نهایت تبدیل به یک ادم افسرده میشیم.

پس اگه دوست دارید که افسردگی رو تجربه نکنید باید از دست این خاطره های منفی رها بشید.

این خاطره ها به خاطر بار احساسی منفی که تو خودشون دارن ازار دهنده هستند و به محض اینکه بار احساسی داخل خاطره رها بشهف دیگه ازار دهنده نخواهد بود. حالا که صحبت از رها کردن احساسات منفی اومد وسط، چی بهتر و جامع تر و سریعتر و قویتر از تکنیک ای اف تی .

تکنیک ای اف تی یک تکنیک رهایی ذهن از دست احساسات منفیه که کمک میکنه یک بار برای همیشه از دست اون خاطره و احساساتی که درون اون خاطره هست رها بشیم.

اره درست خوندید گفتم یک بار برای همیشه، ما به کمک تکنیک ای اف تی برای همیشه از دست اون خاطره  رها میشیم. اگه از اصول ای اف تی و نقاط ضربه اطلاع کافی دارید که خیلی هم عالیه اما اگه ندارید بهتون پیشنهاد میدم از مقالات و پست های  ما در خصوص تکنیک ای اف تی و نقاط ضربه که در سایت fatemehshafiei.com و پیج اینستاگرام eft.amoozeshi بارگذاری شده دیدن کنید و اصول رو یاد بگیرید.

خوب بریم سراغ خاطره بدی که دلمون میخواد از دستش خلاص بشیم.

  • یکی از خاطره های بدی که دارید رو انتخاب کنید.
  • خاطره رو با خودت تکرار کنید و روی نقاط، ضربه بزنید (روش خنثی کردن خاطرات)
  • انقدر ادامه بدید تا دیگه چیزی به ذهنتون نیاد در مورد اون خاطره.
  • برای بازدهی بیشتر میتونید هر چیزی که یادتون میاد رو تو دفتر پاکسازی با ای اف تی تون یادداشت کنید و انقدر به این کار ادامه بدید تا ذهنتون اروم اروم بشه

به همین راحتی شما تونستید به کمک تکنیک ای اف تی نه تنها از دست یک خاطره بد رها بشید، بلکه ریشه اون خاطره رو هم پیدا کنید و اینطوری یک بار برای همیشه از دست اون خاطره رها شدید و دیگه خاطرات این مدلی رو توی زندگی هاتون تجربه نمی کنید.

اگه دوست داشته باشید تکنیک ای اف تی رو به صورت اصولی یاد بگیرید و برای حل مسائلتون استفاده کنید میتونید در دوره رهایی از مشکلات با ای اف تی و اگه دلتون بخواد مسائلتون رو در کنار یک مربی حل کنید تا بار کمتری رو به دوش بکشید میتونید در دوره کوچینگ شخصی شرکت کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره با شماره زیر در تماس باشید

0919-533-8737

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *