تکنیک ای اف تی و قانون جذب

سوالاتی که این روزها ذهن خیلی از شما عزیزان رو به خودش مشغول کرده:

آیا قانون جذب صحت دارد؟

 میتونم به کمک قانون جذب به خواسته هام برسم؟

و آیا قانون جذب برای من هم جواب میده؟

تکنیک ای اف تی چه کاربردی داره؟

و سوالاتی از این دست…

برای اینکه ببینم قانون جذب صحت داره یا نه اول باید ببینیم قانون جذب چی میگه ؟

قانون جذب میگه به هر چیزی که توجه کنی وارد زندگیت میکنی.

کل داستان قانون جذب همینه و هیچ چیز عجیب و غریبی هم نداره و تمام تکنیک های قانون جذب برای اینه که بتونیم به چیزهایی توجه کنیم که دوست داریم تو زندگی مون داشته باشیم.

میدونید چرا ؟

چون ما ناخوداگاه یاد گرفتیم به چیزهایی توجه کنیم که دوست نداریم و همین باعث شده که زندگیمون پر باشه از چیزهایی که دوست نداریم و برای همینه که حال دلمون خوش نیست، خوشحال نیستیم، از زندگیمون لذت نمی بریم و فقط منتظریم که روزهامون بگذره.

ازتون میخوام همین الان ی نگاه به زندگیتون بندازید ببینید چه چیزهایی دارید ؟ بهتون قول میدم چیزهایی که الان توی زندگیتون هست همون چیزهایی که هر روز دارید بهش فکر میکنید (توجه میکنید) و برای اینکه بتونید از دست چیزهایی که الان توی زندگیتون دارید خلاص بشید و زندگیتون تغییر کنه،

باید بتونید کانون توجه تون رو تغییر بدید.

منم دقیقا ی روز مثل شما بودم و اولین بار که با این قانون آشنا شدم از خودم پرسیدم آیا قانون جذب صحت داره؟

 یادمه اون موقع زندگیم پر بود از چیزهایی که نمی خواستم وقتی که خوب دقت کردم دیدم تمام 24 ساعت روز دارم در مورد چیزهایی حرف میزنم که نمی خوام، در مورد چیزهایی سرچ میکنم که دوست ندارم، چیزهایی میشنوم که حالمو و بد میکنن و … دیگه تصمیم گرفتم کانون توجهم رو تغییر بدم و با خودم گفتم من که این همه راه رو امتحان کردم اینم روش،

یا نتیجه میگیرم و کلا رها میشم یا اینکه می فهم این راه هم جواب نمیده و تمام.

دیگه متعهد شدم به انجام تمرین ها برای تغییر کانون توجهم و هر چه که میگذشت مصمم تر میشدم چون تغییراتش رو توی زندگیم میدیم و تو ماه دومی که شروع به تغییر کرده بودم تونستم ماشین دلخواهم رو بخرم.

این کار برای من دقیقا مثل ریختن آب تمیز تو لیوانی پر از آب کثیف و گل الود بود و هر چی که میگذشت شرایط من تو همه جنبه های زندگیم بهتر و بهتر میشد.

اما در مورد یک موضوع انگار خورده بودم به بن بست و هر چی تلاش میکردم نتیجه عالی که دلم میخواست رو نمیگرفتم، اما انقدر نتایج رویز و درشت گرفته بودم که نمی تونستم به این مسیر و این تکنیک های بی نظیرش شک کنم.

برای همین ادامه دادم و در ادامه با تکنیک سریع و قدرتمند ای اف تی (EFT) آشنا شدم .

به کمک این تکنیک تونستم بزرگتریم معضل زندگی ام رو خیلی عالی  و سریع حل کنم.  ی چیزی رو تو این سالها خیلی خوب درک کردم و اون اینکه خوشبختی نداشتن مسیله و مشکل نیست، بلکه توانایی حل مسائل و مشکلاته و الان خوشبخت ترین ادم روی این کره خاکی هستم.  

 اونجا بود که فهمیدم چرا بعضی ها از قانون جذب نتیجه میگیرن و بعضی های دیگه نتیجه نمیگیرن؟

همین شد که الان اینجا در خدمت شما دوست های خوبم هستم و ای اف تی آموزش میدم.

دلیل اینکه بعضی ها از قانون جذب نتیجه نمیگیرن برمیگرده به این ماجرا که باورهای غلطی که در رابطه با اون موضع دارن خیلی عمیق هستن و به کمک تکنیک های قانون جذب باید زمان بیشتری برای حل کردنشون صرف کرد، اما به کمک تکنیک ای اف تی خیلی سریع و راحت میشه عمیق ترین ریشه ها رو پیدا و خنثی کرد.

پس بهتون پیشنهاد میکنم اگه تا حالا از قانون جذب نتیجه نگرفتید یا نتیجه دلخواهتون رو به دست نیاوردید این تکنیک فوق العاده رو آموزش ببینید و تو زندگی تون به کار ببرید. تمام دوره هامون تضمینی و ضمانت برگشت وجه دارن.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره با شماره زیر در تماس باشید

0919-533-8737

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *