ای اف تی نیابتی چیست ؟

ای اف تی نیابتی که به آن ای اف تی غیابی هم گفته میشود. در این نوع از ای اف تی ما رو روی بدن خودمان به نیت حل مسئله و مشکل شخص دیگری ضربه می زنیم. مثلا پدر من دچار سردرد شده و من تصور میکنم که پدرم هستم و شروع به انجام ضربات ای اف تی بر روی بدن خودم به نیت حل مسئله پدرم میکنم به همین راحتی.

من خودم این کار رو بارها و بارها انجام دادم و به طرز شگفت انگیزی مسئله و مشکل شخصی که به نیابت از او ای اف تی انجام داده بودم حل شد. شما هم میتوانید از این تکنیک قدرتمند استفاده کنید و محدودیتی برای کسی وجود ندارد. به کسانی که می خواهند از ای اف تی نیابتی استفاده کنند پیشنهاد میکنم که در ابتدای شروع کار از این تکنیک برای دیگران استفاده نکنند و در ابتدا سعی کنند که با حل مسائل خودشون به تبحر برسند.

ای اف تی نیابتی برای چه مواردی کاربردی دارد؟

حیوانات، کودکانی که هنوز زبان باز نکرده اند و کسانی که به آنها دسترسی کم دارید یا اصلا دسترسی ندارید )نظیر زندانیان، معلولان ذهنی، کسانی که در خواب، اغما یا تحت عمل جراحی هستند) بسیار مناسب میباشد.

اقای گری کریک بنیانگذار ای اف تی به شیوه نوین، اعتقادی به اجازه گرفتن از  افراد، برای انجام ای اف تی ندارد و می گوید به خودم زحمت اجازه گرفتن از دیگران را نمی دهم.

مراحل انجام کار در ای اف تی نیابتی

مرحله اول

برای انجام ای اف تی نیابتی نیاز به اجازه شخصی داریم که میخواهیم برایش ای اف تی انجام دهیم. پس اولین مرحله در ای اف تی نیابتی اجازه گرفتن از شخصی است که می خواهیم برایش کار انجام دهیم.

توجه:

  • تنها در یک صورت نیاز به اجازه گرفتن وجود ندارد و آن هم زمانی است که پدر یا مادر فرزند زیر 18 سال خود هستید و می توانید بدون اخذ اجازه از تکنیک ای اف تی برای حل مسئله و مشکلی که دارند استفاده کنید.
  • اگر به شما اجازه استفاده از تکنیک ای اف تی رو ندادند نگران نباشید، میتوانید روی احساسی که خودتان به مسئله و مشکل دیگری دارید ای اف تی انجام دهید و این بهترین کمکی است که می توانید به عزیزان خودتون بکنید.

مرحله دوم-

در این مرحله شخصی که میخواهی برایش ای اف تی انجام دهید را تصور کنید و خودتان را جای او بگذاریذ . سپس انجام ضربات را شروع کنید.  نیازی به حضور شخصی که می خواهیم برایش ای اف تی نیابتی انجام دهیم وجود ندارد و شما میتوانید کیلومترها آن طرف تر برایش ای اف تی انجام دهید.

چر ای اف تی نیابتی جواب میدهد؟

ای اف تی نیابتی ما را به سطح بالاتری از اگاهی معنوی میرساند و این فوق العاده است. ای اف تی نیابتی تنها زمانی جواب میدهد که ما به یکدیگر متصل باشیم پس وقتی ای اف تی نیابتی جواب میدهد یعنی ما به یکدیگر وصل هستیم و از یکدیگر جدا نیستیم.

یکی از هنرجوهای عزیزم در دوره کوچینگ شخصی برای فروش محصول خود دچار سردرگمی شده بود و تنها به مدت چند ساعت بعد از انجام ای اف تی نیابتی برای او خبر از تصمیم نهایی برای فروش محصول با قیمتی بسیار متفاوت تر از قیمت بازار از او دریافت کردم.

در صورتیکه دوست دارید ای اف تی رو به صورت حرفه ای یاد بگیرید بهتون پیشنهاد میکنم در دوره رهایی از مشکلات با ای اف تی شرکت کنید و زندگیتون رو 180 درجه تغییر بدید . تنها کافیه که شروع کنید و در این مسیر پایدار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *