تکنیک ای اف تی و خیانت

در ابتدا بهتر است نگاهی به معنای کلمه خیانت داشته باشیم.

خیانت به معنی بی وفایی است، این بی وفایی میتواند نسبت به خانواده، دوست، همسر، عشق، کشور و ….  باشد. البته بی وفایی به خودمان هم خیانت محسوب میشود و داستان بسیار مفصلی دارد که در مقاله دیگری نیز به آن خواهم پرداخت.

 تعریف دیگری از خیانت میگوید: زمانیکه شخصی از سوی یک فرد قابل اعتماد ضربه احساسی ببینید، خواه این ضربه احساسی از عملی آگاهانه برخواسته باشد یا از غفلت آن فرد، خیانت محسوب میشود.

یکی از انواع خیانت ها در جهان، خیانت مرد و زن به یکدیگر میباشد؛ تمرکز ما در این مقاله حل این نوع از خیانت است و شما میتوانید برای حل هر یک از انواع خیانت ها نیز از تکنیک قوی و قدرتمند ای اف تی استفاده کنید (استفاده از تکنیک ای اف تی هیچگونه محدودیتی ندارد).

 پس مهمترین مسئله ای که در خیانت با آن مواجه هستیم، مسئله احساس است. تحقیقات نشان داده است که تکنیک ای اف تی یا تکنیک رهایی ذهن برای خنثی کردن احساسات منفی نسبت به طب سوزنی که تکنیک ای اف تی از آن گرفته شده است، برتری داشته و شما نیز میتوانید از تکنیک ای اف تی برای حل مسیئله خیانت استفاده کنید.

استفاده از تکنیک ای اف تی برای حل مسئله خیانت نتایج بسیار فوق العاده ای در پی دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

اولین و مهمترین کاری که در مسئله خیانت باید انجام دهید، رها کردن و خنثی کردن احساسات منفی ناشی از خیانت است. تحقیقات نشان میدهد، احساسات شخصی که مورد خیانت واقع شده، دقیقا برابر با احساست شخصی است که در سوگ عزیزی نشسته است.

با همین مثال ساده میتوان عمق و شدت دردی که فرد خیانت دیده دچار شده است را احساس کرد. پس در گام نخست باید احساسات خود را نسبت به شخصی که به شما خیانت کرده را شناسایی و به کمک تکنیک ای اف تی خنثی کنید.

به عنوان مثال:

دچار غم و اندوه شده اید، از دست دادن را تجربه کرده اید، احساس خیانت دارید، از طرف مقابلتان متنفر شده اید، احساس دلشکستگی میکنید و …. هر احساسی که دارید را شناسایی و در دفتر پاکسازی خود یادداشت کنید.

مرحله بعد

از شناسایی احساسات منفی، استفاده از مقاله دستورالعمل ای اف تی جهت جایگذاری و خنثی کردن احساسات منفی که شناسایی کرده اید میباشد.

این کار سبب میشود تا حجم زیادی از احساسات منفی که در اثر مسئله خیانت در وجود شما جریان پیدا کرده است خنثی شود و با ادامه دادن این فرایند میتوانید تمام احساسات منفی را رها کنید.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که خنثی کردن احساسات منفی به کمک تکنیک ای اف تی برای کسی که خیانت را تجربه کرده است، چه فایده ای دارد ؟  پس از خنثی کردن احساسات منفی شما میتوانید تصمیمات مناسب تری برای این شرایط خاص و بحرانی و رابطه ای که در آن هستید  اتخاذ نمایید.

اما پیشنهاد من به شما این است که تصمیم نهایی را به مرحله بعد از شناسایی الگوی خیانت موکول کنید، در اینصورت هر تصمیمی که گرفته شود سالها بعد با خودش پشیمانی و حسرت به همراه نخواهد داشت.

شما به کمک تکنیک ای اف تی میتوانید به راحتی الگوی خیانت را پیدا  و حل کنید .

 این کار سبب میشود تا از یک طرف تصمیم به جا و شایسته ای در مورد خودتان بگیرید و از طرف دیگر یک بار برای همیشه از دست الگوی خیانت نیز رها شوید. در صورتی که برای پیدا کردن ریشه مسئله خیانت مشکل دارید میتوانید از جلسات مشاوره ما برای پیدا کردن ریشه مشکل خیانت و خنثی کردن احساسات منفی استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره با شماره زیر در تماس باشید

0919-533-8737

در صورتی که به دنبال راهی برای افزایش عزت نفس خودتان و درمان مسئله خیانت به صورت اصولی میباشید، میتوانید از دوره های ای اف تی رابطه و عزت نفس و دوره کوچینگ شخصی جهت حل مسئله خیانت به صورت ریشه ای اقدام کنید.

در نور و اگاهی بمانید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *