تکنیک ای اف تی و کاربرد های آن

 تکنیک ای اف تی چیست؟

کاربردهای ای اف تی

تکنیک ای اف تی کاربردهای بسیار فراوانی دارد. و یکی از سریعترین و قدرتمندترین تکنیک هایی است. که می توانید برای تغییر و تحول فردی مورد استفاده قرار دهید.

برای استفاده از این تکنیک فوق العاده هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. و برای اثبات این مدعا  شما میتوانید برای هر انچه که هم اکنون ذهن شما را به خود مشغول کرده است. از این تکنیک بی نظیر استفاده کنید. و ظرف کمتر از یک هفته از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تکنیک ای اف تی را به صورت اصولی اموزش ببینید و برای حل مسائل و چالش های خود مورد استفاده قرار دهید.

برخی از کاربرد های تکنیک ای اف تی برای مراجعینم:

  • افزایش درآمد
  • اگر شغلی ندارید و دوست دارید که استقلال مالی داشته باشید می توانید از این تکنیک خارق العاده استفاده کنید. دوست عزیزی پس از یادگیری تکنیک ای اف تی به صورت اصولی و شرکت در دوره ای اف تی ثروت از درآمد ماهی 0 تومان به درآمد ماهی دو میلیون تومان رسید.
  • اگر شغلی دارید و دوست دارید درآمد خود را افزایش دهید، به کمک تکنیک ای اف تی می توانید موانع و محدودیت های ذهنی خود را حذف و به اسانی و راحتی درامد خود را افزایش دهید.دوستان عزیزی بعد از استفاده از تکنیک ای اف تی به درامد ها 2 برابری،4 برابری، 10 برابری و بیشتر دست یافتند.
  • بهبود روابط عاطفی در تمام جنبه ها
  • اگر دوست دارید رابطه عاشقانه ای را با پارتنر، عشق و یا همسر خود تجربه کنید، میتوانید با پیدا کردن ریشه مسائل و مشکلاتی که در حال حاضر در روابط خود تجربه میکنید به رابطه رویایی خود دست یابید. دوست عزیزی هدف خود از شرکت در دوره کوچینگ شخصی را اینگونه بیان میکند: دوست دارم به کمک این دوره از همسرم زودتر جدا بشم. پاسخی که ما بهش دادیم: ما روی جدایی کار نمی کنیم ، مسائل و مشکلات رو حل میکنیم بهترین اتفاقات برای شما رقم میخوره. تنها بعد از گذشت 2 ماه و پیدا کردن ریشه مشکلات و حل و فصل آنها، یک رابطه رویایی بین آنها شکل گرفت.
  • اگر همسر شما برای دیگران دست و دلباز و برای شما خساست به خرج میدهد به راحتی میتوانید این مسیله را حل و فصل نمایید. دوست عزیزی سالها درد و رنج این مسئله را در زندگی مشترک خود به دوش می کشید و در نهایت ناامیدی در دوره کوچینگ شخصی شرکت کرد، در این دوره بی نظیر پس از بررسی دلایل این امر و پیدا کردن ریشه ها و خنثی کردن آنها توانستیم به یک نتیجه خارق العاده دست پیدا کنیم. به قول خودش خسیس ترین ادم زندگیم به دست و دلباز ترین ادم تو زندگی ام تبدیل شده

شما دوست دارید در چه زمینه ای از تکنیک ای اف تی استفاده کنید؟

شما دوست دارید چه مسیله ای را در زندگی خود حل و فصل نمائید؟

شما دوست دارید به چه هدفی دست پیدا کنید؟

شما دوست دارید …

شما میتوانید با شرکت در دوره رهایی از مشکلات با ای اف تی که در حال برگزاری است مسائل و چالش های خود را حل و فصل و به اهداف و آرزوهای خود دست یابید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره با شماره زیر در تماس باشید

0919-533-8737

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *