بخشی از سوالاتی که شما عزیزان در خصوص تکنیک ای اف تی میپرسید، بریم که با همدیگه به سوالات شما پاسخ بدیم :

 

سوال: برای اینکه بتونم مشکلم رو با تکنیک ای اف تی حل کنم باید در طول روز چند بار تپینگ انجام بدم؟

تعداد دفعاتی که در طول روز میتونید از تکنیک ای اف تی استفاده کنید کاملا به خودتون بستگی داره و هیچ محدودیتی در خصوص استفاده از تکنیک ای اف تی وجود نداره. مثلا شاگردی دارم که روزانه بالای 5 ساعت تپینگ انجام میده و شاگرد دیگری دارم که در طول روز تنها نیم ساعت از این تکنیک استفاده میکنه و باز هم نمیتونیم بگیم که کدوم زودتر به نتیجه میرسه.

امکان نداره بتونیم در خصوص تعداد دفعات استفاده از تکنیک ای اف تی نسخه مشترکی برای همه تجویز کنیم، اما تعداد دفعات استفاده از این تکنیک، کاملا به عمق و شدت مسئله ای که دارید روش کار میکنید بستگی داره، هر چه مسئله شما عمیق تر باشه (یعنی تعداد خاطراتی که موقع انجام تپینگ یادتون میاد زیادتر باشه) برای حل مسئله و مشکل باید تعداد دفعات بیشتری از تکنیک ای اف تی در طول روز استفاده کنید.  تپینگ بر روی هر مسئله و مشکلی دقیقا مثل جراحی میمونه و هیچ جراحی از قبل نمیدونه دقیقا با چه شرایطی در طول جراحی مواجه میشه و با توجه به شرایطی که در طول جراحی پیش میاد برای درمان تصمیمات جدیدی اتخاذ میکنه . تپینگ بر روی هر مسئله و مشکلی دقیقا یک جور جراحی مغز به حساب میاد و در طول انجام کار با جنبه ها و شرایط متفاوتی مواجه میشیم که ممکنه طول مدت انجام تپینگ رو بیشتر و یا کمتر کنه . اما دونستن این نکته خالی از لطف نست که شما با هر ضربه ای که بر روی نقاط ضربه وارد میکنید در حال حل مسئله و مشکلتون هستید و تنها کاری که باید بکنید اینه که تحت هیچ شرایطی ناامید نشد و تا رسیدن به نتیجه دلخواهتون ادامه بدید.

اما اگه در طول انجام تپینگ، احساسات منفی ناخوشایند زیادی رو تجربه میکنید و زندگی شما از روال عادی خارج شده حتما از یک کاربری حرفه ای ای اف تی کمک بگیرید. چون ما از ای اف تی استفاده میکنیم که مشکلاتمون رو حل کنیم نه اینکه به آنها اضافه کنیم.

 

 

سوال: با اینکه من از تکنیک ای اف تی تو موارد خیلی زیادی نتیجه گرفتم اما ی چند موردی هست که تا 85 درصد ماجرا حل میشه اما به نتیجه نهایی نمی رسم ، میشه راهنمایی کنید ؟

حل مسئله تا حدودی و نرسیدن به نتیجه نهایی نشون دهنده اینه که مسئله شما جنبه های دیگه ای داره که یا شما نتونستید انها رو پیدا کنید یا اینکه پیدا کردید و نتونستید خنثی کنید. بهترین کار اینه که دوباره روی مسئله تون تپینگ انجام بدید و این بار تمام چیزهایی که در طول انجام تپینگ یادتون میاد رو یادداشت و روی تک تک انها تا خنثی شدن کامل تپینگ انجام بدید. نکته خیلی مهم اینه که با خودتون نگید به نظرم این چیزی که یادم اومده اصلا ربطی به مسئله ای که دارم روش کار انجام میدم نداره و فلان چیزی که یادم اومده ربط داره. این تفکیک داره توسط ذهن خوداگاه شما انجام میشه و اگه میخواید از تکنیک ای اف تی  نتیجه عالی بگیرید باید به ناخوداگاهتون اعتماد کنید. اگه باز نتونستید به طور کامل حلش کنید بهتره از یک کاربر حرفه ای ای اف تی استفاده کنید، درسته ای اف تی خیلی راحت و اسونه اما پیدا کردن ریشه نیاز به تخصص و تبحر فراوان داره و حتی خنثی کردن خاطره ها و هر انچه که در طول انجام تپینگ یادتون میاد.

 

 

سوال: خیلی وقته دارم از این تکنیک استفاده میکنم اما هنوز موفق نشدم نتیجه بگیرم برای همین ناامید شدم و دیگه نمی خوام ادامه بدم ؟

ی نکته خیلی خیلی مهمی که باید بهتون بگم اینه که تکنیک ای اف تی صد در صد جواب میده و تنها کاری که باید انجام بدید اینه که به تپینگ روی مسئله و مشکلتون ادامه بدید . برای شروع بهتون پیشنهاد میکنم روی احساس ناامیدی که دچارش شدید و دیگه نمی خواید ای اف تی رو ادامه بدید کار کنید و حس ناامیدی و دیگه نمی خوام ادامه بدم رو خنثی کنید. با خنثی شدن این دو تا مسئله مطمئن باشید دوباره به تپینگ ادامه میدید و این بار جنبه های جدیدی یادتون میاد و به نتیجه میرسید.

 

 

 

سوال: من و پارتنرم با همدیگه زیاد دعوا میکردیم و من روی این مسئله کار کردم ولی باز هم با همدیگه دعوامون شد واقعا دیگه از ای اف تی ناامید شدم و به نظرم این چیزها همش دروغ محضه ؟

 

اول از همه بررسی کنید ببینید ایا تمام چیزهایی که در طول تپینگ یادتون اومد، خنثی شده و اگه مطمئن هستید که خنثی کردید و دیگه هیچ حسی به اون مواردی که خاطرتون اومده ندارید، مطمئن باشید که این دعوای جدید شما به خاطر جنبه های دیگه ای که تا حالا روش کار نکردید و بهتره مجددا روی این مسئله کار کنید و از زوایای دیگه ای مسئله رو مورد بررسی قرار بدید. مطمئنا موارد جدیدی یادتون میاد که با حل کردنشون به دعواهاتون خاتمه میدید.

 

سوال: من خیلی از قانون جذب استفاده کردم اما نتونستم نتیجه بگیرم به نظر شما ای اف تی میتونه به من کمک کنه که مسائلم رو حل کنم ؟

پیشنهاد من به تمام کسانی که از تکنیک های قانون جذب استفاده کردن و نتیجه نگرفتن اینه که حتما از تکنیک ای اف تی استفاده کنن. مثلا خودم با اینکه از تکنیک های قانون جذب خیلی نتیجه گرفته بودم اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که به خاطرش به قانون جذب روی اورده بودم به طور کامل حل نمیشد و هر چی تلاش میکردم انگار داشتم الکی دست و پا میزدم و هیچ فایده ای نداشت. تا اینکه با تکنیک ای اف تی اشنا شدم و برای حل مسئله و مشکلی که داشتم از این تکنیک استفاده کردم و ظرف مدت یک ماه تونستم مسئله ای که 3 سال تمام توش مونده بودم رو حل کنم. در حین استفاده از تپینگ خاطره هایی یادم اومد و ریشه هایی پیدا کردم که اگه میخواستم همچنان با تکنیک های قانون جذب ادامه بدم حداقل یک سال دیگه باید روی این مسئله کار میکردم تا به نتیجه دلخواه میرسیدم. استفاده از قانون جذب درست مثل این میمونه که داخل یک لیوان پر از اب کثیف، قطره قطره اب تمیز بریزیم و منتظر بمونیم که اب سرریز کنه و کم کم از لیوان خالی بشه و اب تمیز جایگزین بشه، اما استفاده از ای اف تی مثل این میمونه که شما یک دفعه لیوان پر از اب کثیف رو برمیگردونی و از اب کثیف خالی و با اب تمیز پر میکنی. تو دنیای فیزیکی شما کدوم کار رو انجام میدید ؟ پس بهتون پیشنهاد میکنم که برای حل مسائل و مشکلاتتون از تکنیک ای اف تی استفاده کنید و در کنارش از تکنیک های قوانین جذب هم بهره ببرید، اینطوری سرعت حل مسائل و پیشرفت شما خیلی خیلی بیشتر میشه و این دقیقا کاری که خودم دارم انجام میدم.

پیشنهاد من به شما اینه که تکنیک ای اف تی رو به صورت اصولی اموزش ببینید و برای حل تمام مسائل و مشکلاتی که روزانه  با انها مواجه میشید میتونید استفاده کنیدو بهتون قول میدم که اینطوری همیشه رو به جلو خواهید بود و دیگه درجا نمیزنید.

برای تهیه دوره تکنیک ای اف تی رو حرفه ای یاد بگیر از سایت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *