پرسش و پاسخ با فاطمه شفیعی خورشیدی در خصوص استفاده از تکنیک ای اف تی

 

چند وقتیه سرفه های خیلی شدیدی دارم و هر کاری میکنم این سرفه ها قطع نمیشه واقعا خیلی ترسیدم و اگه ای اف تی میخواد اینطوری منو عذاب کنه همون بهتر ازش استفاده نکنم؟

نکته مهمی که موقع استفاده از تکنیک ای اف تی باید در نظر داشته باشید اینکه که زمان استفاده از این تکنیک احتمالا دچار بیرون ریزی بشید و این یک امر کاملا طبیعی در استفاده از این تکنیک فوق العاده است. اما جای هیچ گونه ترس و نگرانی نداره چون تا حالا بیرون ریزی ها به کسی اسیب نزده و از این به بعد هم نمیزنه و تنها کاری که باید انجام بدید اینه که روی بیرون ریزی که اتفاق می­افته تپینگ انجام بدید. به عنوان مثال این دوست عزیزمون دچار سرفه شده و این سرفه ها همون حساسات گیر افتاده تو کانال های انرژی محسوب میشه و باید روی سرفه ش تمرکز کنه و تپینگ انجام بده.

موضوعی که دوست دارم حتما بهتون بگم اینه: شاید ای اف تی رو قطه کنید سرفه هاتونم قطع بشه و یا هر علامت دیگه ای که به عنوان بیرون ریزی دارید، اما مسئله و مشکلی که داشتید روش کار میکردید برای همیشه در درونتون میمونه و زندگی شما رو تحت تاثیر قرار میده اما بیرون ریزی تنها یک بار اتفاق می افته و یکبار برای همیشه از دست اون مسئله و مشکل رها میشید.

 

من از تکنیک ای اف تی خیلی نتیجه گرفتم اما ی وقت هایی وسط ی جمعی نشستم ی دفعه دچار دلهره و اضطراب میشم خیلی دوست دارم از این تکنیک استفاده کنم اما خجالت میکشم این جور موقع ها چیکار کنم؟

برای مواقعی که در جمع حضور دارید میتونید گوشه انگشتان دست به جز انگشت حلقه به سمت داخل رو به کمک انگشت شصت ماساژ بدید و احساسات منفی تون رو خنثی کنید. انطوری نه کسی شما رو میبینه و نه شما دیگه خجالت میکشید . علت این شرم و خجالت هم برمیگرده به این موضوع که به کاری که انجام میدید اعتماد ندارید و ترس از قضاوت دارید که با کار کردن روی عزت نفستون این مسئله هم رفع میشه و اونوقت شما هم مثل من میتونید توی جمع هم از این تکنیک فوق العاده و بینظیراستفاده کنید و حتی دیگران رو به یادگیری این تکنیک ترغیب کنید.

 

 

 

من به خاطر افسردگی از دارو استفاده میکنم و همزمان با شروع ای اف تی، داروهام رو قطع کردم اما بعد از چند روز مجبور شدم دوباره داروهام رو شروع کنم ایا واقعا این تکنیک جواب میده ؟

موضوعی که در زمان استفاده از تکنیک ای اف تی باید در نظر داشته باشید اینه که شما میتونید در کنار فرایند درمان از این تکنیک استفاده کنید، اما حق ندارید فرایند درمان و استفاده از دارو رو قطع کنید و مطمئن باشید که اینطوری به فرایند درمان سرعت میبخشید و به جایی میرسید که میتونید دارو رو به طور کامل قطع کنید.

 

من از تکنیک ای اف تی نتیجه گرفتم و خیلی دلم میخواد که برای اعضای خانواده ام استفاده کنم میتونم این کار رو انجام بدم؟

شما میتونید از تکنیک ای اف تی برای دیگران استفاده کنید فقط باید از شخص مورد نظر اجازه بگیرید و به صورت نیابتی براش کار کنید و در اینصورت بیرون ریزی های شخص مورد نظر هم برای شما اتفاق می افته. پس در صورتی این کار رو انجام بدید که به اندازه کافی قوی شدید و میتونید بیرون ریزی ها رو مدیریت کنید، چون هدف ما حل مسایل و مشکلاتی که داریم نه بیشتر کردن انها.

اگه میخواید نتایج عالی از این تکنیک بگیرید بهتون پیشنهاد میدم که به صورت اصولی و حرفه ای اموزش ببینید و در این صورت برای حل هر مسیله و مشکلی که تو زندگی باهاش مواجه میشید راه حل دارید و همیشه رو به جلو خواهید بود و دیگه درجا نمیزنید.

برای تهیه دوره تکنیک ای اف تی رو حرفه ای یاد بگیر از سایت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *