تکنیک ای اف تی و حل مشکلات کاری

دوست عزیزی تو دوره کوچینگ شخصی میگه خانم شفیعی پارسال همین موقع ها با ی وضع خیلی بدی از شرکتی که 5 سال توش کار کرده بودم اومدم بیرون و همین موضوع باعث شد که ترس همه وجودم رو برداره. اخه تمام سال هایی که اونجا کار کردم هم اونها از من راضی بودن و هم من ، اما ی دفعه همه چی بهم ریخت و جوری رفتار میکردن که انگار اصلا منو نمیشناسن.

ازشون پرسیدم چی شد که این اتفاق افتاد؟ گفت خانم شفیعی خونمون رو بردیم تهران و اگه میخواستم رفت و امد کنم مسیر خیلی طولانی میشد واصلا رفت و امد برام مقدور نبود، اما وقتی بهشون اطلاع دادم که دیگه نمیتونم بیام سرکار ، یهو رفتارشون عوض شد و میگفتن جابجایی خونه بهانه است و معلوم نیست چیکار کردی که میخوای بری ؟ اخه من حسابدار اون شرکت بودم و همه چیز اون شرکت زیر دست من بود و واقعا تو سال هایی که اونجا بودم با جون و دل براشون کار کرده بودم، وقتی اینطوری گفتن نمیدونستم باید چیکار کنم؟ اخرش هم مجبور شدم برم اداره کار شکایت کنم و با داد و بیداد از اونجا اومدم بیرون.

بعد از اون ماجرا دیگه نتونستم برم سرکار، هم نسبت به خودم بی اعتماد شدم و هم نسبت به بقیه، با خودم میگم اینهایی که این همه از من راضی بودن باهام این کارها رو کردن ،جاهای دیگه تکلیفش مشخه. بی اعتمادی شون باعث شد که منم داشتم کم کم به خودم شک میکردم .به کمک تکنیک ای اف تی روی خاطره های بدی که از محل کارشون داشتن با خودشون حمل میکردن کار کردیم  و تمام احساسات منفی داخل خاطره رو پاکسازی کردیم و بعد از اینکه خاطره و احساسات پاکسازی شد گفت راستی خانم شفیعی قبل از این شرکت، ی جای دیگه کار میکردم که اونجا هم با داد و بیداد اومدم بیرون. اینجا بود که فهمیدم دادو بیداد تو زندگیشون داره تکرار میشه و حتما به یک الگو تو دوران کودکیشون برمیگرده.

 با اونها هم رابطه خوبی داشتم و حتی با همدیگه رفت و امد پیدا کرده بودیم و اونها هم الکی بهم تهمت زدن، اگر چه بعدا ثابت شد که حق با من بود و از من عذرخواهی هم کردن اما من دیگه نتونستم اونجا بمونم و از اونجا اومدم بیرون. به کمک تکنیک ای اف تی این خاطره رو هم خنثی کردیم و تاثیرگذاری این خاطره رو به صفر رسوندیم . همه ما خاطراتی داریم که خیلی ازار دهنده هستند و خیلی دوست داریم که بتونیم فراموشش کنیم، من به شما قول میدم که به کمک تکنیک ای اف تی میشه خاطره ها رو فراموش کرد. خاطرات به خاطر بار احساسی منفی که دارند  ازاردهنده هستند و زمانیکه احساسات منفی داخل خاطرات خنثی بشن، دیگه اون خاطره نمیتونه ما رو ازار بده و زندگی ما رو تحت تاثیر قرار بده.

بعد از پاکسازی خاطرات به لایه جدیدی از خاطره ها دسترسی پیدا کردیم، اولین جایی که برای کار رفته بودم ی سوله خیلی بزرگی بود و منم داشتم به کار خودم میرسیدم که ی دفعه با داد و بیدار مدیر مجموعه مواجه شدم که خداقل کاری که میتونی بکنی اینه که به پای مدیرت بلند شی و بهش احترام بزاری. من همینجوری هاج و واج مونده بودم من اصلا متوجه اومدنش نشده بودم و از فردای اون روز نرفتم.

 شاید از خودتون بپرسید چطوری این همه خاطره پشت سر هم یادشون میاد و نکنه من چیزی یادم نیاد؟ نگران اینکه خاطره یادتون میاد یا نمیاد نباشید چون موقعی که از تکینک ای اف تی استفاده میکنید خاطرات به خودی خودشون جاری میشن و شما باید انها رو یادداشت و پاکسازی کنید .

بعد از خنثی کردن خاطراتی که یادشون اومده بوده وارد مهمترین مرحله زندگیشون شدیم یعنی دوران کودکی، یادشون اومد که ی روز بین مادرشون و عمه خانم ی دعوای خیلی شدیدی پیش میاد و عمه خانم روی مادشون دست بلند میکنه و انقدر وخیم بوده که مادرشون چند روزی تو بیمارستان بستری میشن. از قضا فردای روز دعوای مامان و عمه خانم، توی عالم بچگی خودشون داشتن تو حیاط خونشون داشتن دعوای روز قبل رو تجزیه و تحلیل میکردن که عمه خانم میشنوه و میاد تو حیاط و این بنده خدا رو هم کتک میزنه.

حالا شما میتونید بگید چرا بعد از بی احترامی هایی که تو محل کار میدیدن سریع اونجا رو ترک میکردن و حاضر نبودن برگردن؟  ناخوداگاهشون ترس از کتک خوردن داره، مترسه بمونه و کتک بخوره ، مادرشون مونده کتک خورده، خودشون موندن کتک خوردن و در نتیجه یا باید بمونن و کک بخورن یا اینکه محل رو ترک کنن و کتک نخورن. چون مادشون بعد اینکه محل رو ترک کرده دیگه کتک نخورده .

اگه دقت کرده باشید توی محیط کارشون روابط خوبی دارن و یک دفعه رابطه بهم میخوره دقیقا مثل رابطه ای که بین عمع خانم و مادرشون بوده و تا زمانیکه این الگو که از دوران بچگی به خاطر نوع رفتار بزرگترها گرفتن پاکسازی نشه این داستان همچنان ادامه خواهد داشت. به کمک تکنیک ای اف تی این خاطره و ترس از کتک خوردن  و سایر احساسات منفی رو رها کردن و خدا رو شکر تونستن دوباره برن سر کار و حالا دیگه اون اتفاق براشون نیفتاده.

شما هم اگه مسیله ای دارید که مدام داره تو زندگیتون تکرار میشه باید الگوی ان رو در دوران کودکی پیدا و رها کنید و بهترین تکنیک برای پاکسازی الگو ها استفاده از ای اف تی ، چون خودتون میتونید یاد بگیرید و روی تک تک مسایلتون استفاده کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های در حال برگزاری به پیج ما در اینستاگرام به ادرس khorshidi.eft مراجعه کنید و هدیه تون رو دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *