فروش بالا با تکنیک ای اف تی

هر کسب و کاری تمام تلاشش رو برای اینکه فروش بالایی داشته باشه انجام میده، چون هر چقدر که فروش بالاتری داشته باشید درصد ماندگاری بیشتری تو بازار خواهید داشت. پرتکرارترین سوالی که از من پرسیده میشه اینه که چطور یک نفر میتونه فروش بالایی رو تجربه کنه، اما ی نفر دیگه نه؟ چی میشه که دو نفر تو یک راسته مغازه دارند اما یکیشون میگه بازار خیلی خوبه و دیگری میگه بازار افتضاحه؟ عوامل بسیار متعددی روی فروش محصول و خدمات شما تاثیر میزاره که تو این مقاله میخوایم به کمک تکنیک ای اف تی روی محصول کار کنیم.

دوست عزیزی تو دوره کوچینگ شخصی میگه خانم شفیعی م اصلا از پیجم درامد ندارم و این موضوع منو خیلی ناراحت میکنه. چیکار کنم تا بتونم محصولاتم رو بفروشم؟ ی چند تا سوال ازش پرسیدم و روی تک تک جواب هایی که داد به کمک تکنیک ای اف تی کار کردیم و تونستم فروش محصولاتشون رو دو برابر کنیم. شما هم میتونید از همین سوالات به عنوان نقشه راهی برای فروش خدمات و محصولاتی که دارید (چه بصورت مجازی و چه به صورت حضوری) استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام بدید اینه که با دقت به سوالاتی که در ادامه ازتون پرسیده میشه جواب بدید و نحوه خنثی کردن تک تک انها به کمک تکنیک ای اف تی براتون شرح میدیم.

سوال اول : نظرتون رو در رابطه با محصول و خدماتی که ارائه میدید بنویسید.( لطفا هر چیزی که به ذهنتون میاد یادداشت کنید و از سانسور کردن افکاری که به سرتون میاد جدا خودداری کنید).

پاسخ: ته دلم راضی نیستم و همش دارم ایراد میگیرم از کارم ، اخه خیلی براش وقت نذاشتم و احساس میکنم اصلا چنگی به دل نمیزنه. بهش گفتم این حسی که تو نسبت به خدماتی که داری ارائه میدی داری رابطه کاملا مستقیم داره با فروشت پس اگه میخوای فروش بالا تجربه کنی اول باید حس بدی که نسبت به محصولت داری رو خنثی کنی و در ادامه با همدیگه تپینگ انجام دادیم.

روی نقطه کاراته ضربه میزنیم :

  • با وجود اینکه اصلا حس خوبی به خدماتی که ارائه میدم ندارم اما خودم رو می پذیرم.
  • با وجود اینکه خدماتی که ارائه میکنم اصلا چنگی به دل نمیزنن و خودم هم دوستشون ندارم اما خودم رو دوست دارم
  • با وجود همه احساسات بدی که نسبت به محصول و یا خدماتم دارم اما دلم میخواد این احساسات منفی رو رها کنم و دلم میخواد بتونم کاری انجام بدم

فرق سر : حس خوبی ندارم

ابتدای ابرو:اخه اینم شد محصول

انتهای ابرو: اصلا چنگی به دل نمیزنه

زیر چشم: خودم ناراضی ام

 زیر بینی:  ترس هم دارم

زیر لب: اگه مشتری کار رو بببره و برگدونه چی

ترقوه:  من که خودم میدونم مشکل داره

زیربغل : چطوری میخوام از محصولم دفاع کنم

فرق سر: اینطوری پولم حلال نیست

ابتدای ابرو: حتما گناه میکنم

انتهای ابرو: دست و دلم میلرزه

زیر چشم: پول حروم دووم نداره

زیر بینی: وای خدای من دوست دارم

 زیر لب: تمام این احساسات منفی که تو وجودم هست رها بشن

ترقوه: چیکار کنم

زیر بغل: چطوری محصولم رو ارتقا بدم

فرق سر :چیکار کنم من

ابتدای ابرو: چیزی به ذهنم نمیرسه

انتهای ابرو: من نمیتونم

زیر بینی: من از پسش بر نمیام

زیر لب: اما اگه بتونم عالی میشه

ترقوه: خیلی خوب میشه

زیر بغل: یعنی میشه

هر فکر دیگه ای که در رابطه با محصولتون و کیفیتش دارید تو دفترتون یادداشت کنید، از روی جملاتی که نوشتید بخونید و بر روی نقاط ضربه بزنید. بعد از چند دور تپینگ بار احساسی منفی شما کاهش پیدا میکنه و انقدر به انجام ضربات ادامه بدید که ایده های جدیدی در رابطه با بالا بردن کیفیت محصولاتتون به ذهنتون برسه.

به یک ماه نکشید که تونستن فروش بهتری نسبت به قبل تجربه کنند و درامدشون دو برابر شد . شما هم میتونید به کمک تکنیک ای اف تی روی فروش کار کنید و هر بار درامدتون رو دو یا چند برابر کنید. برای اموزش های بیشتر میتونید به پیج ما در اینستاگرام به ادرس khorshidi.eft  مراجعه و یا محصولاتمون رو از طریق سایت fatemehshafiei.com تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *