محدودیت های تکنیک ای اف تی

از جمله موضوعاتی که ذهن کاربران تکنیک ای اف تی رو به خودش درگیر میکنه اینه که ایا این تکنیک محدودیت هم داره یا نه. تو این مقاله میخوایم به برخی از محدودیت های احتمالی اشاره کنیم :

آیا برای نتیجه گرفتن از تکنیک ای اف تی باید به آن باور داشته باشیم ؟

سوالی که پرسیده میشه اینه که ایا برای اینکه بتونم از تکنیک ای اف تی نتیجه بگیرم باید بهش باور داشته باشم؟ جواب این پرسش به طور حتم خیر است، چرا که انجام ضربات ملایم به کمک انگشتان دست بر روی کانال های انرژی باعث ازاد شدن انرژی منفی گیر افتاده در مردین ها میشه و در نتیجه همین امر سبب میشود که  این تکنیک حتی برای کسانی که بهش اعتقادی ندارند هم نتایج بی نظیری در بر داشته باشه .

چه کسانی نمی توانند از تکنیک ای اف تی استفاده کنند؟

استفاده از تکنیک ای اف تی، نه زن و مرد میشناسه و نه سن و سال و هر کسی با هر سن و سالی میتونه از این تکنیک استفاده کنه و این تکنیک برای همه قابل استفاده است، شما حتی میتونید برای نوزادان و افراد کهنسال هم از این تکنیک بی نظیر استفاده کنید و نتایجش رو ببینید.

ایا خانم های باردار میتونن از ای اف تی استفاده کنند؟

خانم های باردار هم میتونن از تکنیک ای اف تی استفاده کنن اما بهتره به خاطر شرایط خاصی که دارن روی مسائل و مشکلاتشون تمرکز نکنن و این هم برمیگرده به بیرون ریزی های احتمالی در زمان استفاده از این تکنیک. از اونجایی که ما نمیدونیم وقتی روی یک مسئله و مشکل کار میکنیم چه احساسات سرکوب شده ای رو میاد و چه شرایطی برامون ایجاد میشه بهتره از تکنیک ای اف تی برای حل مسائل و مشکلات استفاده نکن و تنها تپینگ مثبت برای افزایش سطح انرژی و ارتعاش انجام بدن.

 

تکنیک ای اف تی برای مشکلات جسمی جواب نمیده؟

یکی از شایعاتی که در خصوص تکنیک ای اف تی وجود داره اینه که گفته میشه این تکنیک برای حل مشکلات جسمی راه چاره ای نداره و شاید این مسئله به عدم شناخت کافی از ذهن و نحوه کارکرد تکنیک ای اف تی برمیگرده. زمانیکه احساس منفی در کانال های انرژی یا مریدین ها گیر می افته باعث میشه که مسائل و مشکلاتی در سطح ذهن و روح و روان برای ما ایجاد بشه و اگه به این مسائل بها داده نشه و نادیده گرفته بشه، به مرور زمان تبدیل به مسائل و مشکلات جسمی میشن . در نتیجه اگه میخواید روی مسائل جسمی کار کنید نیاز به بازه زمانی بیشتری دارید تا به نتیجه دلخواهتون دست پیدا کنید و اگر چه باید حواسمون باشه که این صحبت ها برای ما باور غلط ایجاد نکنه که حل مسائل و مشکلات جسمی نیاز به زمان بیشتری داره چون به شخصه شاهد حل مسائل و مشکلات جسمی در بازه زمانی کوتاه هم بودم، پس اگه دیگری تونست نتیجه بگیره، شما هم میتونید نتیجه بگیرید.

همزمان نمیتونم روی چند تا موضوع کار کنم؟

شما همزمان میتونید روی چند موضوع مختلف هم کار کنید و در این خصوص هیچ گونه محدودیتی وجود نداره اما بهتره این کار رو نکنید. زمانیکه شما روی چند مسئله کار میکنید برای رسیدن به نتیجه دلخواه به زمان بیشتری نیاز دارید و چه بسا که باعث موجبات ناامیدی رو برای شما فراهم کنه . اما اگه روی یک مسئله کار کنید در بازه زمانی کوتاه میتونید به نتیجه بهتری دست پیدا کنید و در نتیجه انگیزه بیشتری برای ادامه راه پیدا میکنید و یکی یکی مسائل رو حل میکنید و برای همیشه رو به جلو خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *