میترسم بازم یکی مثل پدرم جذب کنم ؟

تا حالا با هر کی وارد رابطه شدم دقیقا شکل پدرم بود و مثل پدرم باهام رفتار کرده؛

مراجع عزیزی تو دوره کوچینگ شخصی میگه خانم شفیعی خیلی میترسم که یکی مثل پدرم جذب کنم، وقتی ازش پرسیدم چرا؟

گفت: من از دست پدرم فرار کردم ولی مدت کوتاهی بعد از ازدواج متوجه شدم که حساسیت های همسرم دقیقا  مثل حساسیت های پدرمه و البته از ی جایی به بعد احساس کردم که پدرم خیلی از اون ادم بهتره و تصمیم به جدایی گرفتم و برگشتم خونه پدرم.

مدتی بعد از جدایی از همسرم با فرد جدیدی وارد رابطه شدم اوایل همه چیز خوب و عالی پیش میرفت، اما از ی جایی به بعد شروع کرد به ایراد گرفتن از من و کارهایی که انجام میدادم و کم کم باورم شد که حتما کارهای من ایراد داره که اینها با من اینطوری رفتار میکنند.

مدام با خودم میگفتم پدرم اشتباه میکرد، همسر سابقم اشتباه میکرد، پارتنرم هم داره اشتباه میکنه؟ مگه میشه همه اشتبه کنن و من فقط درست فکر کنم؟ پس تصمیم گرفتم سکوت کنم و هر چقدر من بیشتر سکوت میکردم ، بیشتر بی احترامی میکرد و دیگه کار به جایی رسید که منو ول کرد و رفت؛ نه میتونم از فکرش بیام بیرون و نه میتونم برم دنبالش، چون رابطه پرچالش بود و دلم رابطه اون مدلی نمیخواد.

اولین تمرینی که به دوست خوبمون دادم این بود که نترسه؛ اونم به دو دلیل:  

  • ما با ترسیدن از هرچیزی انرژی منفی خیلی زیادی از سمت خودمون به جهان هستی ارسال میکنیم و در نتیجه این انرژی های منفی به شکل وقایع منفی به سمت ما برمیگردن.
  • اگه ی نگاه به گذشته بندازیم متوجه میشیم که خیلی از ترس های ما هیچ وقت اتفاق نیفتادن و ما با ترسیدن تنها لحظه حال یا همون حلقه طلایی زندیگمون رو خراب میکنیم و در نتیجه هم اینده از دست میره و هم غمی از گذشته به جل میمونه

پس بهتره نترسیم و با کنترل ذهن به ترسمون غلبه کنیم.

 در کنار انجام این تمرین به کمک تکنیک سریع و فوق العاده ای اف تی روی خاطرات بدی که تو ذهن این دوست عزیزمون جا مونده بود و ازارش میداد کار کردیم و احساسات منفی داخل خاطره ها رو خنثی کردیم.

خنثی کردن خاطرات به این صورته که خاطره رو با خودمون تکرار میکنیم و بر روی نقاط ضربه میزنیم (نقاطی که بر ر کانال های انرژی واقع شدن) و اینقدر به این کار ادامه میدیم که دیگه با تکرار کردن خاطره دچار احساسات منفی نشیم و هر جایی از خاطره که فکر میکنید بیشتر ازارتون میده رو بیشتر با خودتون تکرار کنید و این کار باعث رها شدن احساسات منفی داخل خاطره میشه.

بعد از اینکه روی تک تک خاطره هایی که از پارتنرشون، همسرشون داشتن کار کردیک رشیدیم به خاطراتی که از پدرشون داشتن و این خاطره ها رو هم پاکسازی کردبم و در ادامه متوجه شدن که دیگه کششی به سمت طرف مقابل ندارن.

میشه خیلی راحت متوجه شد که این کششی که تو وجودشون به سمت پارتنرشون بود به خاطر همون احساسات منفی گیر افتاده تو وجودشون بود نه به خاطر عشق و علاقه ، در نتیجه با خنثی شدن خاطراتی که باعث کشش ایشون میشدن دیگه میل و رغبتی برای بازگشت به اون رابطه نداشتن و تونستن خیلی راحت ازشون بگذرن.

حالا از شما میخوام که به سوالات زیر پاسخ بدید :

  • ایا تو رابطه با کسی هستید ؟
  • تو این رابطه چه چیزی شما رو اذیت میکنه ؟
  • چی از رابطه حذف بشه شما احساس بهتری پیدا میکنید ؟
  • چه کاری طرف مقابل انجام بده شما خوشحال تر میشید؟

همون چیزی که تو رابطه اذییتون میکنه مطمئنا به یک الگو در دران کودکی شما برمیگرده و تا زمانیکه این الگو برطرف نشه، مشکل شما با شخص مقابل هم حل نخواهد شد. همه ما ادم های زیادی رو میشناسیم که حتی با تغیییر شخص مقابل، همچنان درگیر مسائل و مشکلات قدیمی هستن؛ پس بیایم به جای عوض کردن ادم ها ، الگوهای درونی مون رو تغییر بدیم و اینطوری بهای کمتری پرداخت میکنیم و نتایج عالی تری به دست میاریم.

شما میتونید به کمک تکنیک ای اف تی الگوها و باورهای غلطی که توی وجودتون هست رو پیدا کنید و سپس به کمک همین تکنیک نسبت به رفع انها اقدام کنید و تنها کاری که باید انجام بدید اینه که تکنیک ای اف تی رو به صورت اصولی و حرفه ای اموزش ببینید و به کار بگیرید. برای اشنایی بیشتر با تکنیک ای اف تی و یا شرکت در دوره های مربوطه به پیج ما در اینستاگرام به ادرس khorshidi.eft سر بزنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *