پاسخ به پرتکرارترین سوالات در تکنیک ای اف تی

در این مقاله سعی کردیم تا به مهمترین و پرتکرارترین سوالاتی که در تکنیک ای اف تی برای شما عزیزان وجود دارد پاسخ دهیم، با ما همراه باشید:

 تمام مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستیم ناشی از احساسات منفی گیرافتاده در کانال های انرژی است و از انجایی که این تکنیک قدرت و توانایی رهاسازی احساسات منفی گیر افتاده در کانال های انرژی را دارد شما نیز میتوانید برای حل هر مسئله و مشکلی که دارید از تکنیک سریع و قدرتمند ای اف تی استفاده کنید. استفاده از این تکنیک هیچ آسیبی برای شما ندارد پس حتما امتحانش کنید، مطئنا یکی از پروپاقرص ترین طرفداران ای اف تی  خواهید شد.

  • یکی دیگر از پرتکرارترین سوالات در استفاده از تکنیک ای اف تی این است که از نقطه کاراته واقع در کدام دست استفاده کنم؛ دست راست یا دست چپ؟

استفاده از نقطه کاراته واقع در دست راست یا چپ هیچ تفاوتی در نتیجه کار ایجاد نمیکند و شما میتوانید از دست غالب استفاده کنید.

  • اگر ترتیب نقاط را در ای اف تی فراموش کنم چه اتفاقی میافتد؟

فراموش کردن ترتیب نقاط در حین انجام ضربات در ای اف تی هیچ خدشه ای در انجام کار و نتیجه ای که قرار است به دست آوریم، وارد نمیکند و تنها توصیه من به شما این است که در ابتدای کار با این تکنیک ترتیب نقاط را رعایت کنید. پس از مدت زمان کوتاهی متوجه میشوید که رعایت ترتیب نقاط برای شما تبدیل به عادت شده است و دیگر دغدغه شما نخواهد بود.

  • آیا برای نقاطی که در دو طرف بدن واقع شده اند انجام ضربات بر روی نقاط هر دو طرف بدن لازم و ضروری است ؟

برخی از این نقاط ضربه در تکنیک ای اف تی در دو طرف بدن واقع شده اند (همچون نقطه ابتدای ابرو، انتهای ابرو، زیر چشم، ترقوه و زیر بغل) و شما نیز میتوانید هم بر روی نقاط ضربه در دو طرف بدن ضربه بزنید و هم تنها از نقاط ضربه واقع در سمت راست یا سمت چپ بدن استفاده کنید که استفاده از هر یک از موارد فوق مشکلی را برای شما ایجاد نمیکند و خللی در نتیجه کار ایجاد نخواهد کرد.

  • ضرباتی که بر روی نقاط ضربه وارد میشود باید محکم باشند یا آرام؟

 ضرباتی که بر روی نقاط ضربه وارد میشوند باید بسیار ارام باشند، به گونه ای که اگر یک ساعت مداوم از این تکنیک فوق العاده و قدراتمند استفاده کردید دچار درد و ناراحتی نشوید.

  • آیا استفاده از تکنیک ای اف تی برای زنان باردار جایز میباشد؟

از انجایی که در زمان استفاده از ان تکنیک به احتمال خیلی زیاد دچار بیرون ریزی میشویم و عمق و شدت بیرون ریزی قابل پیش بینی نیست و از انجایی که تمام حالات روحی و روانی مادر بر روی جنین تاثیرگذار میباشد، استفاده از تکنیک ای اف تی برای مادران باردار اصلا جایز نبوده و تنها استفاده از ای اف تی مثبت برای مادران باردار توصیه میشود.

  • هر روز چه مدت زمانی برای استفاده از این تکنیک اختصاص دهم؟

برای مدت زمان استفاده از تکنیک ای اف تی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و شما میتوانید هر چقدر که دوست دارید از این تکنیک فوق العاده استفاده کنید. اما اگر تازه با این تکنیک اشنا شده اید بهتر است هر روز 15 الی 20 دقیقه زمان برای استفاده از این تکنیک صرف کنید و هر چه که پیشتر می روید زمان استفاده از آن را بیشتر کنید.

  • بر روی هر نقطه چند بار ضربه بزنم؟

 ضرورتی برای شمارش تعداد ضربه ها در تکنیک ای اف تی وجود ندارد و تمرکز بر روی ذهن جهت شناسایی گفتگوهای ذهنی و یاداوری خاطرات و … بسیار مهمتر و ارجح تر از شمارش تعداد ضربان در حین انجام کار میباشد.

  • برای حل مشکلی که با ان درگیر هستم چقدر باید از این تکنیک استفاده کنم؟

مدت زمان استفاده از این تکنیک برای حل مسئله و مشکل مشخص نیست و کسی نمیداند که مشکل شما چه زمانی حل میشود،  گاهی در عرض چند دقیقه، گاهی در عرض چند ساعت و یا چندین هفته ممکن است به طول انجامد. اما از ان جایی که استفاده از تکنیک ای اف تی 100 درصد نتایج مثبتی به بار می آورد تا زمانی که مسئله و مشکل در دنیای بیرون حل شود یا احساسات منفی ناشی از آن مسئله در درون شما خنثی شوند به استفاده از این تکنیک قدرتمند ادامه دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره با شماره زیر در تماس باشید

0919-533-8737

اگر به دنبال راهی برای حل مسئله و مشکل خودتان هستید به شما پیشنهاد میکنم در دوره رهایی از مشکلات با ای اف تی و یا دوره کوچینگ شخصی شرکت نمائید . استفاده از این دوره ها کاملا تضمینی بوده و ضمانت برگشت وجه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *